Polityka Prywatności
Niniejszy dokument zwany Polityką prywatności określa prawa i zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych w ramach świadczenia usług za pomocą serwisu internetowego: www.e-podroznik.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej pod nazwą e-podróżnik.pl lub poprzez infolinię telefoniczną. Niniejsza polityka prywatności ma również zastosowanie do innych serwisów internetowych lub aplikacji mobilnych Administratora, jeżeli w tym serwisie lub aplikacji znajduje się odwołanie do niniejszej Polityki prywatności.
Korzystając z serwisu www.e-podroznik.pl lub aplikacji mobilnej e-podróżnik.pl może Pani/ Pan przekazać nam Pani/Pana dane osobowe np. podczas transakcji nabycia biletu. W takim przypadku będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) informujemy, iż:
Administrator danych
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem Usług określonych w pkt 2. jest Teroplan spółka akcyjna z siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 73, kod pocztowy 30-418 Kraków, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000493001, NIP: 5492295534, REGON: 120390028, kapitał zakładowy 1.735.441 zł, wpłacony w całości,
e-mail: biuro@e-podroznik.pl.
2. Przez Usługi rozumie się usługi świadczone przez Teroplan S.A. drogą elektroniczną lub za pomocą infolinii telefonicznej, w szczególności usługi polegające na prezentowaniu rozkładów jazdy w ramach serwisu www.e-podroznik.pl lub aplikacji mobilnej, możliwości zakupu Biletów, zwrotu Biletów, dostarczenia informacji o podróży, obsłudze Klienta w zakresie rezerwacji i zakupu Biletów, a także inne usługi świadczone w ramach serwisu www.e-podroznik.pl,aplikacji mobilnej, infolinii telefonicznej, w tym na podstawie Regulaminu serwisu oraz internetowej sprzedaży biletów na przewóz osób oraz na przewóz przesyłek przez system e-podróżnik bilety.
3. Teroplan S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw. Kontakt jest możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail: daneosobowe@e-podroznik.pl.
4. Przewoźnik, z którym zawierana jest konkretna Umowa przewozu na podstawie zakupionego Biletu, jest Administratorem danych osobowych dostarczonych przez Klienta w celu zakupu Biletu. Przewoźnik przetwarza dane osobowe m.in. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy przewozu. Szczegółowe dane Przewoźnika w tym jego dane kontaktowe, znajdują się na Bilecie lub udostępniane są w procesie transakcyjnym. Teroplan S.A. udostępnia Klientom dane Przewoźnika także na ich żądanie.
5. W przypadku zakupu biletu na przejazd realizowany przez Flix SE (marka FlixBus), Teroplan S.A. nie jest sprzedawcą biletów, pośrednikiem ani podmiotem występującym w imieniu Flix SE. Teroplan S.A. udostępnia jedynie infrastrukturę techniczną – platformę sprzedażową (serwis www.e-podroznik.pl oraz aplikację mobilną) – w której Klient może dokonać zakupu biletu FlixBus.
6. Zakup biletu FlixBus odbywa się bezpośrednio pomiędzy Klientem a Flix SE. Bilet oraz faktura za przejazd są wystawiane bezpośrednio przez Flix SE, natomiast dane osobowe niezbędne do dokonania zakupu (imię, nazwisko, dane kontaktowe, informacje dotyczące płatności itp.) są wprowadzane przez Klienta w systemie e-podróżnik, a następnie udostępniane Flix SE w celu realizacji transakcji.
7. Zgodnie z zawartą pomiędzy Teroplan S.A. a Flix SE umową, obie strony są niezależnymi administratorami danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO. Oznacza to, że: każda ze stron samodzielnie określa cele i sposoby przetwarzania danych osobowych, pomiędzy stronami dochodzi do udostępnienia danych osobowych, nie zaś do ich powierzenia w rozumieniu art. 28 RODO, każda ze stron ponosi samodzielną odpowiedzialność za zgodność swojego przetwarzania danych osobowych z przepisami RODO.
8. Administratorem danych osobowych Klientów dokonujących zakupu biletu FlixBus jest: Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Monachium, Niemcy, Telefon: +49 (0)30 300 137 300, E-mail: uslugi@flixbus.pl, Inspektor Ochrony Danych Flix SE:E-mail: data.protection@flixbus.com. Adres korespondencyjny: Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Monachium. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez Flix SE dostępne są w polityce prywatności Flix SE pod adresem: www.flixbus.pl (zakładka „Polityka prywatności”).
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), c), f) RODO między innymi w celu realizacji internetowej sprzedaży biletów, zlecenia przewozu przesyłki, prawidłowego wykonania umowy przewozu, w tym zapewnienia możliwości kontroli biletów, obsługi posprzedażowej oraz zapewnienia sprawnego działania procesu reklamacji co szerzej wyjaśniamy poniżej.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy:
- w celu realizacji internetowej sprzedaży biletów, zlecenia przewozu przesyłki, w tym obsługi posprzedażowej, sprawnego działania procesu reklamacji, zapewnienia kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w przypadkach losowych np. awarii lub opóźnienia autobusu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
 - w celu wysyłania informacji handlowej lub marketingu bezpośredniego za pomocą poczty elektronicznej na podstawie Pani/Pana zgody – w przypadku jej wyrażenia (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
 - w celach analitycznych np.: doboru usług do potrzeb naszych klientów; optymalizacji naszych produktów na podstawie Pani/Pana uwag na ich temat, Pani/Pana zainteresowania, logów technicznych aplikacji; optymalizacji procesów obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej, w tym reklamacji, itp., co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub w zakresie pozostałych zgód wyrażonych na przetwarzania plików cookies (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
 - w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 - w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 - w celu badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 - w celu prowadzenia monitoringu wizyjnego na terenie siedziby Administratora danych w celu podniesienia bezpieczeństwa, ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 - w celu oferowania Pani/Panu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb z pomocą profilowania (co wyjaśniamy dalej), co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), lub – w przypadku, gdy profilowanie przybiera formę tzw. profilowania szczególnego, mogącego wywoływać wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływać – na podstawie zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 22 RODO;
 - w celu oferowania Pani/Panu bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm z nami współpracujących (naszych partnerów), np. w formie kuponów rabatowych, w tym dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb z pomocą profilowania (co wyjaśniamy dalej), co jest naszym i naszych partnerów prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w zakresie określonym przeprowadzoną przez nas i udokumentowaną analizą prawnie uzasadnionego interesu, lub – w przypadku, gdy profilowanie ma charakter szczególny w rozumieniu art. 22 RODO, tj. wiąże się z podejmowaniem wobec Pani/Pana decyzji wywołujących skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływających na Panią/Pana sytuację – na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
 
3. Administrator może powierzyć przetwarzanie zebranych danych osobowych Użytkowników innemu podmiotowi na podstawie zawartej z nim, na zasadzie art. 28 RODO.
Bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych
1. Teroplan S.A. dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe klientów i użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa odpowiadające danemu ryzyku przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Wszyscy nasi pracownicy zobowiązani są do przestrzegania naszych Polityk i procedur związanych z poufnością, bezpieczeństwem i prywatnością.
Kategorie Danych osobowych
Jeżeli nabywa Pani/Pan Bilet lub zleca przewóz przesyłki na rzecz osoby trzeciej, przetwarzamy dane osobowe również tej osoby w celu realizacji internetowej sprzedaży biletów lub zlecenia przewozu przesyłki, obsługi posprzedażowej oraz zapewnienia sprawnego działania procesu reklamacji. W celach określonych niniejszą polityką prywatności przetwarzamy podstawowe dane identyfikacyjne tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, NIP. Zakres powyższych danych wymaganych dla celów nabycia konkretnych Biletów może różnić się w zależności od wielu czynników takich jak w szczególności: wymogi konkretnego Przewoźnika, z którym zawierana jest Umowa przewozu lub kierunek podróży.
Okres przechowywania danych osobowych
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca okresu obowiązywania Biletu lub zakończenia usługi przewozu przesyłki, a po jego zakończeniu:
- przez okres obsługi posprzedażowej (np. w celu rozpatrywania reklamacji);
 - do upływu okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z nabyciem Biletu;
 - przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych).
 - Dane osobowe przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych usług przetwarzamy do czasu aż Pani/Pan: a) zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu, b) cofnie zgodę, jeżeli przetwarzaliśmy te dane na podstawie udzielonej zgody, c) sami ustalimy, że dane się zdezaktualizowały.
 
Prawa związane z ochroną danych osobowych
1. Przysługują Pani/ Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
 - prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych;
 - prawo do usunięcia danych - jeżeli Pani/Pana zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali te dane, może Pani/ Pan zażądać abyśmy je usunęli;
 - prawo do ograniczenia przetwarzania danych - może Pani/Pan żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panią/Panem działań, jeżeli Pani/Pana zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Pani/Pana temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chce Pani/Pan, żebyśmy je usunęli, bo są potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego sprzeciwu względem przetwarzania danych;
 - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - Sprzeciw „marketingowy”. Ma Pani/ Pan prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. W przypadku skorzystania z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu. W przypadku skorzystania z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
 - prawo do wniesienia sprzeciwu z uwagi na szczególną sytuację. Ma Pani/ Pan także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni. Powinna Pani/Pan wtedy wskazać nam szczególną sytuację, która Pani/Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas Pani/Pana danych są nadrzędne wobec Pani/Pana praw lub też, że Pani/Pana dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
 - prawo do przenoszenia danych – ma Pani/Pan prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Pana/Pani dotyczące, które posiadamy na podstawie umowy lub Pani/ Pana zgody. Może Pani/Pan też zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi;
 - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/ Pana dane niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego;
 - prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych - w każdej chwili może Pani/Pan cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
2. W celu wykonania swoich praw prosimy kierować żądanie pod adres email: daneosobowe@e-podroznik.pl, Proszę pamiętać, że przed realizacją Pani/Pana uprawnień będziemy się musieli upewnić, że Pani/Pan to Pani/Pan, czyli odpowiednio Panią/Pana zidentyfikować.
Konsekwencje niepodania danych osobowych
1. Zakładając konto lub nabywając bilet może Pani/Pan zostać poproszony do podania konkretnych informacji, takich jak adres e-mail i hasło. Może Pani/Pan utworzyć konto, które zawierać będzie dane takie jak lokalizacja, imię i nazwisko, numer telefonu, adres email, a w przypadku żądania wystawienia faktury adres firmy oraz numer NIP.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożliwością świadczenia usług.
Odbiorcy danych
Dane osobowe mogą być przekazane:
1) przewoźnikom, którzy świadczą usługę przewozu na podstawie nabytego przez Panią/Pana biletu wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania danych osobowych wskazanych powyżej, w tym w szczególności w celu prawidłowego wykonania umowy przewozu, w tym zapewnienia możliwości kontroli biletów.
2) naszym podwykonawcom oraz partnerom handlowym, czyli podmiotom z których korzystamy przy przetwarzaniu danych osobowych, są to w szczególności firmy księgowe, kancelarie prawne, firmy informatyczne, agencje marketingowe, partnerzy świadczący usługi techniczne, podmioty obsługujące płatności, agenci sprzedaży, call center.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
1. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego wyłącznie w przypadku nabycia biletów na przejazd komunikacją świadczoną przez przewoźnika zagranicznego.
2. Przekazanie danych do państwa trzeciego nastąpi na podstawie art. 49 ust. 1 lit. b lub c) RODO tj. w przypadku, gdy przekazanie jest niezbędne do wykonania umowy między osobą, której dane dotyczą, a administratorem lub do wprowadzenia w życie środków przedumownych podejmowanych na żądanie osoby, której dane dotyczą lub przekazanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy zawartej w interesie osoby, których dane dotyczą, między administratorem a inną osobą fizyczną lub prawną.
3. Kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego może Pani/Pan uzyskać poprzez maila: daneosobowe@e-podroznik.pl.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
1. W procesie zakupu biletu możemy podejmować decyzje w sposób zautomatyzowany na podstawie danych, które o Pani/Panu posiadamy np. historia zakupów, lokalizacja.
2. W oparciu o te informacje przypisujemy Pani/Panu profil osobowy istotny z punktu widzenia możliwości zaoferowania Pani/Panu naszych usług lub usług naszych partnerów oraz wysokości upustów, które możemy przyznać. Decyzje te są podejmowane automatycznie na podstawie modeli scoringowych i analiz statystycznych oraz mogą wpływać na personalizację oferty.
3. Podejmowanie decyzji w wyżej wymieniony zautomatyzowany sposób jest niezbędne w celu nabycia przez Panią/Pana Biletu.
4. Jeżeli nie zgadza się Pan/ Pani z naszą oceną sytuacji w ten sposób dokonaną, może Pani/Pan zgłosić reklamację elektronicznie na adres email: daneosobowe@e-podroznik.pl
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez osobę o odpowiednich kompetencjach i upoważnieniu do podejmowania decyzji.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany jest:
- uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu działań analitycznych, konwencjonalnego marketingu bezpośredniego, w zakresie niezbędnych do zawarcia lub realizacji umowy, oraz na zapewnieniu bezpieczeństwa Serwisu,
 - lub – tam, gdzie to wymagane, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz ust. 2 RODO – zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażona poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki lub interfejsu Serwisu.
 
Reklama behawioralna i pliki cookies
1. Serwis internetowy www.e-podroznik.pl korzysta z kodów remarketingowych zewnętrznych podmiotów. Kody te używane są do pobierania danych zawartych w plikach cookies i przekazywania ich podmiotom trzecim, w celu wyświetlania przez nich użytkownikom spersonalizowanej i dopasowanej do ich preferencji reklamy. Przekazywane dane mogą zawierać dane geolokacyjne (na podstawie adresu IP).
2. Korzystając z serwisu wyraża Pani/Pan zgodę na przekazywanie danych we wskazany wyżej sposób.
3. Może Pani/Pan w każdym czasie zrezygnować ze zbierania przez zewnętrzne podmioty, poprzez kody remarketingowe informacji zawartych w plikach cookies, a tym samym zrezygnować z wyświetlania spersonalizowanej i dopasowanej do ich preferencji reklamy za pomocą zmiany ustawień przeglądarki internetowej lub poprzez dokonanie zmian w serwisie internetowym www.e-podroznik.pl klikając w stopce strony “Ustawienia plików cookies i innych technologii” i zaznaczeniu rezygnacji zgody.
4. W każdej chwili istnieje możliwość usunięcia plików cookies zapisanych w pamięci komputera lub telefonu za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej.
5. Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu internetowego www.e-podroznik.pl ma Pan/Pani możliwość wyrażenia zgody lub odmowy na umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym z uwzględnieniem rodzaju plików cookies. Usunięcie systemowych plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika może doprowadzić do utraty możliwości korzystania z istotnych funkcjonalności serwisów internetowych Teroplan S.A. Ustawienia wybrane na początku można zmienić w każdym czasie podczas korzystania z serwisu internetowego www. e-podroznik.pl zmieniając ustawienia w danej przeglądarce internetowej korzystając z opcji wyłączenia mechanizmu plików cookies (zarówno na komputerach, telefonach komórkowych, tabletach jak i innych urządzeniach) lub poprzez dokonanie zmian w serwisie internetowym www.e-podroznik.pl klikając w stopce strony “Ustawienia plików cookies”. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
6. W celu dowiedzenia się więcej o plikach cookies prosimy zapoznać się z Regulaminem wykorzystywania plików cookies.
7. Akceptując pliki cookies promocyjne wyraża Pan/Pani zgodę na przekazywane (przesyłanie) danych (np. adres email) podmiotom trzecim (Google LLC) w celu ustalania danych statystycznych i analitycznych związanych z reklamami (mierzenie konwersji). Przesyłane dane są zaszyfrowane algorytmem SHA256 zapewniającym ich bezpieczeństwo. Powyższe umożliwia nam generowanie statystyk i analiz, na przykład dowiadujemy się o łącznej liczbie użytkowników, którzy kliknęli reklamę i dokonali zakupu na naszej stronie internetowej. Może Pani/Pan w każdym czasie zrezygnować ze zbierania przez zewnętrzne podmioty ww. danych, za pomocą zmiany ustawień przeglądarki internetowej lub poprzez dokonanie zmian w serwisie internetowym www.e-podroznik.pl klikając w stopce strony “Ustawienia plików cookies i innych technologii” i wyłączeniu promocyjnych plików cookies.
Gromadzenie danych poprzez Aplikację Mobilną
1. Zbierane przez Aplikację mobilną informacje o Użytkownikach służą jak najlepszemu zaspokojeniu potrzeb Użytkowników oraz jak najlepszemu świadczeniu usług poprzez Aplikację. Aplikacja mobilna wykorzystuje pliki cookies wyłącznie w celach technicznych, w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowego jej działania, w szczególności pliki cookies wykorzystywane przez Aplikację mobilną nie są przeznaczone do celów marketingowych ani reklamowych i nie służą do śledzenia aktywności poza tą aplikacją.
2. Zbierane są następujące rodzaje informacji:
- Pamięć, Zdjęcia, multimedia i pliki (odczytywanie zawartości pamięci USB, modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB) - Daje Aplikacji Mobilnej dostęp do karty pamięci w celu przechowywania danych mapy.
 - Informacje o połączeniu Wi-Fi (czytanie statystyk synchronizacji, wyświetlanie połączeń sieciowych, czytanie ustawień synchronizacji, uruchamianie podczas włączania urządzenia, włączanie i wyłączanie synchronizacji )- Umożliwia automatyczne zarządzanie mechanizmem synchronizacji biletów.
 - Pełny dostęp do sieci - Pozwala Aplikacji Mobilnej na komunikowanie się z serwerem w trakcie wyszukiwania połączeń i kupowania Biletu.
 - Sterowanie wibracjami - Wibracje są jedną z metod powiadamiania Użytkowania o zmianie listy Biletów po synchronizacji. Dostęp pozwala na stosowanie takich powiadomień.
 - Identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach - (odczytywanie stanu i informacji o telefonie) - Identyfikator urządzenia używany jest do zabezpieczenia danych zapisywanych przez Aplikację Mobilną przed przeniesieniem ich na inne urządzenie.
 
Zmiany Polityki Prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego Użytkownika obowiązuje aktualna „Polityka Prywatności”. O zmianach Polityki Prywatności Administrator będzie informować na stronach Serwisu e-podróżnik lub w inny dostępny dla Użytkownika sposób.
Dodatkowe informacje
W przypadku pytań lub wątpliwości, co do Polityki Prywatności, prosimy o kontakt na adres e-mail daneosobowe@e-podroznik.pl.














