Data powrotu

infolinia e-podróżnik.plChcesz sprawdzić rozkład jazdy lub kupić bilet?
Zadzwoń 703502802Czynne całą dobę
Koszt: 3,69 PLN z VAT/min
Usługę świadczy Progress Plus s.c.
Infolinia udziela informacji na temat połączeń, cen biletów, a także umożliwia zakup biletów przez telefon. Czynna jest od 8:00 do 20:00,
365 dni w roku.

Nie dzwonisz z Polski?
Zobacz numery dla innych krajów
ukryj informacje

Ukryj mapę

Informacje dla pasażerów w związku z koronawirusem

Z uwagi na dynamiczne zmiany w kursowaniu transportu publicznego, będące konsekwencją epidemii koronawirusa, rekomendujemy korzystanie z naszej całodobowej infolinii

703402802

Koszt: 2,58 PLN z VAT/min Usługę świadczy Progress Plus s.c.

Dzięki codziennemu kontaktowi z przewoźnikami, mamy bieżące i aktualne informacje o:
  • zmianach w rozkładach jazdy autobusów i pociągów krajowych i międzynarodowych

  • dostępności biletów

  • istotnych kwestiach związanych z bezpiecznym podróżowaniem podczas epidemii COVID-19

Informujemy, że realizacja zwrotów, z uwagi na ich znaczącą liczbę w ostatnim czasie, może potrwać dłużej niż zazwyczaj, za co serdecznie przepraszamy

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie swojego stanu zdrowia zrezygnuj z podróży, zmieniając jej termin lub dokonując zwrotu biletu zgodnie z regulaminem przejazdu. Możesz to zrobić na stronie logując się swoim numerem biletu w zakładce TWOJE BILETY


W związku z koronawirusem przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania oraz podstawowe zalecenia dla podróżnych. Jednocześnie informujemy, że z racji na dynamiczny rozwój sytuacji, niektóre wskazania oraz sposoby postępowania mogą w przyszłości ulec zmianie.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące przejazdów i zakupu biletów

Czy jest możliwość bezpłatnej zmiany terminu przejazdu w związku z koronawirusem?

Możesz bezpłatnie zmienić termin Twojej rezerwacji jeżeli nie upłynął jeszcze czas zamknięcia sprzedaży.

Jak mogę zmienić datę przejazdu?

Zaloguj się numerem biletu w zakładce TWOJE BILETY. Zmiana daty jest możliwa na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy.

Czy mogę zwrócić bilet w przypadku odwołania konferencji/koncertu/imprezy, itp.?

Zwrot biletu jest możliwy zgodnie z warunkami opisanymi w regulaminie. Zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu.

Czy jeśli mój przejazd nie odbędzie się wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem lub z powodu odwołania kursu przez przewoźnika to mogę zwrócić bilet?

Jeżeli Twój przejazd został anulowany, przysługuje Ci pełny zwrot. Zwrotu można dokonać pisząc na adres bilety@e-podroznik.pl lub telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta tel.703 402 802, koszt: 2,58 PLN z VAT/min, usługę świadczy Progress Plus s.c.

Gdzie mogę dowiedzieć się czy mój kurs został odwołany?

Jeżeli nie masz pewności co do tego czy kurs będzie realizowany, prosimy o kontakt bezpośrednio z przewoźnikiem. Numer telefonu do przewoźnika znajdziesz w naszym serwisie na podstronie PRZEWOŹNICY

Czy pojazdy przewoźników są dezynfekowane?

Prosimy o bezpośredni kontakt z przewoźnikiem w celu uzyskania informacji. Numer telefonu do przewoźnika znajdziesz w naszym serwisie na podstronie PRZEWOŹNICY

Trzy podstawowe zasady bezpieczeństwa

  1. Przede wszystkim zwracamy uwagę na higienę osobistą, a zatem częste mycie rąk z użyciem mydła i ciepłej wody przez minimum 30 s. W przypadku braku dostępności takich środków należy używać płynów/żeli dezynfekujących na bazie alkoholu o minimalnym stężeniu 60%. Mycie rąk takimi metodami zabija wirusa znajdującego się na dłoniach. Jest to niezwykle istotne ponieważ cały czas dłońmi dotykamy powierzchni potencjalnie skażonych wirusem. Należy ponadto unikać dotykania oczu, nosa czy ust brudnymi rękami, aby nie przenieść na siebie wirusa z zanieczyszczonych powierzchni.


  2. Drugą najważniejszą zasadą jest zastosowanie ochrony podczas kaszlu lub kichania. Jeśli kaszlesz lub kichasz pamiętaj o zakrywaniu ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, którą trzeba od razu wyrzucić do zamkniętego kosza, zaś ręce umyć z zastosowaniem reguł opisanych powyżej. Zakrywanie ust i nosa w czasie kaszlu i kichania utrudnia rozprzestrzenianie się wirusa i zanieczyszczenie bliskich powierzchni lub osób.


  3. Kolejną zasadą jest zastosowanie co najmniej 1-1,5 metra odległości od osób, które kaszlą, kichają lub mają gorączkę. Pamiętaj, że przebywanie w bliskości osób potencjalnie zarażonych koronawirusem zwiększasz prawdopodobieństwo zarażenia się nim drogą kropelkową.


Oprócz przestrzegania higieny rąk Główny Inspektorat Sanitarny zwraca też uwagę na zasady higieny żywności - pamiętaj aby jedzenie i napoje spożywać z pewnego źródła.

Podejrzewasz u siebie infekcję?

Jeśli zauważysz u siebie następujące objawy: gorączka, kaszel, trudności w oddychaniu i w ciągu ostatnich 14 dni wróciłeś z kraju, w którym występuje koronawirus lub miałeś kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie - bezzwłocznie skontaktuj się telefonicznie z najbliższą stacją sanitarno-epidemiologiczną (ich lista przedstawiona jest tutaj: https://gis.gov.pl/mapa/ lub zadzwoń na specjalną, całodobową infolinię NFZ: 800 190 590, która przedstawi dalsze wskazania w sytuacji zakażenia koronawirusem.


Jeśli masz podejrzenie zarażenia, nie zgłaszaj się na SOR ani do lekarza rodzinnego, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pozostałych osób znajdujących się w poczekalni. W sytuacji podejrzenia zarażenia się koronawirusem, nawet jeśli nie masz jeszcze objawów, pozostań w domu i unikaj kontaktu z innymi osobami.


Przydatne linki

Zapisz się do newslettera!

Zauważyłeś błąd na stronie? Zgłoś to

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
Serwis używa danych GeoLite2 stworzonych przez firmę MaxMind www.maxmind.com
Wyszukiwanie połączeń
wyszukiwarka rozkładów jazdy