PROGRAM TARCZA HOPERA

DEFINICJE

Organizator - firma Hoper sp. z o. o. z siedzibą w Oświęcimiu, przy ul. Klucznikowskiej 1, kod pocztowy32-600 Oświęcim, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowegopod numerem KRS 0000775417, NIP: 5492454292, REGON: 382778858, kapitał zakładowy 1.400.000 zł

Program - program Organizatora pod nazwą “Tarcza Hopera”, określony niniejszym regulaminem, mający na celu utrzymanie relacji handlowych klientów Organizatora z marką Hoper

Przejazdy Hoperem - usługa transportowa świadczona przez przewoźnika, pod marką Hoper

Zakup - transakcja zakupu biletu/ów na Przejazd Hoperem na stronie www.hoper.pl, na infolinii Organizatora, w internetowych serwisach partnerskich lub na ich infoliniach lub u dystrybutorów biletów Organizatora

Klient - osoba dokonująca Zakupu będąca jednocześnie pasażerem lub wskazana w procesie transakcyjnym jako pasażer

Cena Biletu – cena biletu jaką zapłacił Klient dokonując Zakupu w swoim imieniu lub w imieniu innych pasażerów

Test na COVID-19 – badanie wykonywane metodą RT-PCR na obecność materiału genetycznego wirusa SARS-CoV-2

Hospitalizacja – oznacza pobyt Klienta w szpitalu co najmniej przez 1 noc, z powodu zarażenia wirusem SARS-CoV-2

Premia za zaufanie – świadczenie pieniężne przyznane przez Organizatora, po spełnieniu przez Klienta warunków określonych w Programie, w wysokości ustalonej na zasadach określonych w Programie.

§ 1 CEL ORAZ WARUNKI UDZIAŁU W PROGRAMIE

  1. Celem Programu jest promocja Przejazdów Hoperem.

  2. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest Zakup w okresie obowiązywania Programu oraz wykorzystanie Zakupionego biletu poprzez skorzystanie z Przejazdu Hoperem.

  3. Program obowiązuje w okresie od dnia 8.06.2020 r. do dnia 30.06.2021 r. (tj. na Przejazdy Hoperem odbywające się do dnia 30.06.2021 r.) nie dłużej jednak niż do dnia odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, jeżeli zdarzenie to wystąpi wcześniej.

  4. Uprawniona do udziału w Programie jest osoba, która:

    1. jest zdrowa, tj. na dzień rozpoczęcia Przejazdu Hoperem nie stwierdzono u niej zakażenia wirusem SARS-CoV-2;

    2. w dniu Przejazdu Hoperem, nie została objęta obowiązkiem hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych, obowiązkiem kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi;

    3. skorzystała z Przejazdu Hoperem na podstawie Zakupionego biletu;

    4. przestrzegała norm bezpieczeństwa obowiązujących w pojazdach Hoper;

    5. wyraziła zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w związku z Programem a w szczególności danych osobowych o stanie zdrowia.

  5. Skorzystanie z Przejazdu Hoperem nie zwalnia Klienta z obowiązku zachowania ogólnie przyjętych środków bezpieczeństwa zgodnych z obowiązującymi przepisami, w szczególności rozporządzeniami Ministra Zdrowia.

  6. Organizator dokłada wszelkich starań, aby zminimalizować ryzyko zarażenia Klientów korzystających z Przejazdów Hoperem, jednakże nie jest możliwe zagwarantowanie braku zarażenia. Klient korzystając z Przejazdu Hoperem robi to na własną odpowiedzialność.

§ 2 ŚWIADCZENIA W RAMACH PROGRAMU - ZWROT CENY BILETU

  1. Klient, który spełnia warunki określone w par. 1 ust. 2 oraz 4 Regulaminu, może otrzymać zwrot Ceny Biletu, jeżeli

    • podczas procesu transakcyjnego poda dane pasażera/a w przypadku Zakupu kilku miejscówek – dane wszystkich pasażerów oraz
    • ii) w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia zakończenia Przejazdu Hoperem na podstawie zakupionego przez Klienta biletu, dostarczy Organizatorowi dowód pozytywnego wyniku Testu na COVID-19 Klienta.
  2. Test na COVID-19 powinien zostać wykonany przez laboratorium wpisane na Listę laboratoriów COVID prowadzoną przez Ministerstwo Zdrowia w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zakończenia Przejazdu Hoperem.

  3. W przypadku wykonania przez Klienta Testu na COVID-19 przez podmiot inny niż wskazany w ust. 2 powyżej, Organizator jest uprawniony do odmowy uznania wyniku takiego testu jako Testu na COVID-19 Klienta.

  4. Dostarczenie dowodu pozytywnego wyniku Testu na COVID-19 Klienta, może nastąpić elektronicznie poprzez adres email: bilety@hoper.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Hoper Sp. z o.o. ul Zakopiańska 73, 30-418 Kraków.

  5. Wraz z dowodem pozytywnego wyniku Testu na COVID-19, Klient powinien dostarczyć podpisany przez siebie egzemplarz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, stanowiący załącznik do niniejszego Programu (dostępny na stronie www.hoper.pl/Regulaminy/zgoda-na-przetwarzanie.pdf).

  6. W przypadku dostarczenia dowodu pozytywnego wyniku testu na COVID-19 po terminie określonym w pkt 1 powyżej, zwrot Centy Biletu nie przysługuje.

  7. Zwrot Ceny Biletu nastąpi w terminie 30 (trzydziestu) dni, na rachunek bankowy lub środek płatniczy za pomocą którego dokonano Zakupu Biletu, tą samą metodą płatności.

§ 3 ŚWIADCZENIA W RAMACH PROGRAMU - PREMIA ZA ZAUFANIE

  1. Klient, który spełnia warunki określone w par. 1 ust. 2 oraz 4 Regulaminu, może otrzymać Premię za zaufanie, jeżeli podczas procesu transakcyjnego poda dane pasażera/a w przypadku Zakupu kilku miejscówek - wszystkich pasażerów oraz w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia zakończenia Przejazdu Hoperem na podstawie zakupionego przez Klienta biletu, zostanie u niego stwierdzony pozytywny wyniku Testu na COVID-19, a następnie z tego powodu będzie Hospitalizowany.

  2. Przyznanie Premii za zaufanie nastąpi jeżeli Klient dostarczy Organizatorowi : dowód pozytywnego wyniku Testu na COVID-19 Klienta oraz dowód odbycia Hospitalizacji, którym jest skan wypisu ze szpitala zawierający uwidocznione niezbędne dane (w szczególności: imię, nazwisko, nazwa szpitala, przyczyna i okres hospitalizacji).

  3. Dowody wskazane w punkcie 2 powinny zostać doręczone przez Klienta Organizatorowi w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia zakończenia Hospitalizacji.

  4. Wraz z dowodem odbycia Hospitalizacji , Klient powinien dostarczyć podpisany przez siebie egzemplarz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, stanowiący załącznik do niniejszego Programu (dostępny na stronie www.hoper.pl/Regulaminy/zgoda-na-przetwarzanie.pdf).

  5. W przypadku dostarczenia dowodów wskazanych w punkcie 2 powyżej po terminie określonym w pkt 3 powyżej, Premia za zaufanie nie przysługuje.

  6. Wypłata Premii za zaufanie nastąpi na rzecz hospitalizowanego Klienta w terminie 30 (trzydziestu) dni od zakończenia miesiąca kalendarzowego w którym nastąpiło przekazanie dowodów, o których mowa w punkcie 2, na rachunek bankowy podany w zgłoszeniu.

  7. Wartość Premii za zaufanie jest ustalana przez Organizatora na następujących zasadach:

    • wartość Premii za zaufanie dla jednego Klienta może być nie większa niż 5.000 zł brutto;
    • w danym miesiącu kalendarzowym Organizator tworzy fundusz specjalny, przeznaczony na wypłatę Premii za zaufanie o wartości 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych);
    • wartość Premii za zaufanie jest zależna od liczby Klientów którym przysługuje Premia za zaufanie w danym miesiącu kalendarzowym. W przypadku gdy Klientów uprawnionych do otrzymania Premii za zaufanie w danym miesiącu jest 10 lub mniej, wartość Premii za zaufanie dla każdego Klienta wynosi 5.000 zł brutto. W przypadku gdy Klientów uprawnionych do otrzymania Premii za zaufanie jest więcej niż 10, wartość Premii za zaufanie jest ustalana w oparciu o iloraz 50.000 zł oraz liczby Klientów uprawnionych do otrzymania Premii za zaufanie w danym miesiącu Kalendarzowym;
    • niewykorzystanie funduszu w danym miesiącu kalendarzowym nie powoduje jego zwiększenia w kolejnym miesiącu kalendarzowym.

§ 4 REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Przyznanie Klientowi Premii za zaufanie lub zwrotu Ceny Biletu nie oznacza, przyjęcia przez Organizatora lub Przewoźnika jakiejkolwiek odpowiedzialności za stan zdrowia Klienta, a w szczególności odpowiedzialności z tytułu zarażenia się przez Klienta wirusem SARS-CoV-2.

  2. Niniejszy Program nie stanowi gwarancji braku zarażenia wirusem SARS-CoV-2, jak również nie stanowi rozszerzenia odpowiedzialności Organizatora. Powyższe oznacza, że Organizator lub Przewoźnik ponoszą odpowiedzialność na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego a w szczególności tylko za normalne następstwa działania lub zaniechania, z którego szkoda wynikła.

  3. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Programu mogą być składane na adres Organizatora (Hoper Sp. z o.o., ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków) na piśmie lub elektronicznie na adres bilety@hoper.pl.

  4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania i adres mailowy składającego reklamację wraz z dokładnym opisem wskazującym na powód reklamacji.

  5. Organizator w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i poinformuje zgłaszającego o zajętym stanowisku.

  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich, uniemożliwiające wzięcie udziału w Programie przez jego uczestników.

  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem nieprawdziwych danych przez uczestnika Programu.

  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości i awarie w połączeniach sieci Internet powstałych w szczególności z winy operatorów i dostawców sieci internetowej lub uczestników Programu.

  9. Uczestnikami Programu nie mogą być pracownicy Organizatora, jak również zleceniobiorcy współpracujący z Organizatorem oraz członkowie ich rodzin (do drugiego stopnia pokrewieństwa).

  10. Uczestnictwa w Programie, jak i praw i obowiązków z nimi związanych nie można przenosić na inne osoby.

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu trwania Programu lub zmiany jego warunków, z tym zastrzeżeniem że zmiany nie wpłyną na utratę praw nabytych przez uczestników.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami uczestnictwa w Programie zastosowanie mają w szczególności odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

  3. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w Programie, zawarte są w załączniku do niniejszego Programu (dostępny na stronie www.hoper.pl/Regulaminy/zgoda-na-przetwarzanie.pdf).